31.01.2012

Guri malla - februar snart jo....

Santen min hatt går tiden fort. Jobbsøking, avslag her og der og ingen anelse om hva fremtiden bringer eller hva jeg vil...sånn er det til tider...

Uansett - hva har så januar gitt meg foruten det ovenfor?

Jo, vi har casha inn gavekortet på et indisk matkurs:) I morgen skal vi på dette for andre gang og jeg kan jo bare snakke for meg selv, men jeg gleder meg til å lære mer og jeg merker at jeg blir inspirert av å lære mer. Det er lett å følge en oppskrift, men det er ikke alltid man vet hvordan ting skal smake, men på et slikt kurs, får man lagd ting fra skrætsj av og man får følelsen av maten inn i fingertuppene, slik at man både lettere kan lage det selv, MEN ikke minst, vet hvordan man lager det og hvordan det skal smake. Med andre ord (etter en utrolig lang setning), gleder jeg meg alltid. Du kan lese om den første dagen her :)

Hva har ellers skjedd i januar..det har endelig blitt vinter i Oslo (bank i bordet) og snøen har lagt seg over store deler av Oslo. Moro :) Kuldegrader har vi fått også. Ingen lang kuldeperiode som det har vært de to siste årene, med temperaturer på opp i mot 30 minus, eller ned i mot om du vil, dog så lenge det er minus er jeg fornøyd. Skal jeg først ha vinter, får den faan meg være på ordentlig også.

Mål for februar, kjøpe skisko og kjøpe nye vintersko. Dette er ting som jeg har utsatt leeeenge.
Så gjenstår det bare å se når mars kommer om dette er tilfelle.

Enn så lenge...:)

Ingen kommentarer: