29.03.2010

God påske!



GOD PÅSKE!

God påske alle sammen! Her i gården er det påskeferie for alle pengene...

Ikke de store planene for tiden som kommer...tre dager i Oslo, før turen går nordover, ski og forhåpentligvis litt sosialisering med gamle kjente og den lille slekta jeg har der....kaaanskje Tynset for ei natt..så tilbake til jobb om ei uke...


Har faktisk vært på min aller første skikkelige fotballkamp. Bra liv..dessverre ikke særlig bra kamp. Havnet da selvfølgelig rett under Klanen, da min kjære er Enga fan og hadde bestilt billetter der. Greit nok, men merkelig nok var jeg den eneste som "heiet" på RBK (skjønne ITJ ka det har sæ?!). Bra stemning, bortsett fra en trøndersk tulling, merk: i Vålerenga drakt, som ropte og sto i. Litt plagsomt, men heldigvis forsvant han etter en stund. Klarer meg uten drapstrusler og ubekvemsord under en kamp. Litt vel engasjert kanskje?


Vel, det var en liten oppdatering.

Bildet fant jeg på feline.sprayblogg.no

Ingen kommentarer: