22.06.2010

Har mine tvil dessverre....


Det er kjempe bra at arrangøren går ut med dette. Men dessverre så er det pinlig mange som ikke klarer seg med alkohol når det kommer til denne typen musikk. Hvorfor aner jeg virkelig ikke. Jeg har selv alltid klart meg med det, jeg har alltid latt musikken være "rusen" om du skjønner hva jeg mener. Jeg skjønner ikke hva folk tenker med jeg. Det blir jo plutselig ikke musikken man kommer for. Man kommer for å dope seg på et eller annet, få en eller annen uforklaring, visstnok, fantastisk opplevelse. For å ende opp paranoid eller det som verre er.

Jeg håper virkelig at det kommer til å være politi der og at man sjekkes grundig når man går inn. Jeg liker ikke at musikk jeg liker fremdeles har dette stygge ryktet om å være "techno og dopmusikk". (greit nok en del er faktisk techno da..vel og merke liker ikke jeg techno:P), men du skjønner hva jeg mener. Så, ja, til grundig bagsjekk og kroppsvisitering. Bortvis de som ikke har noe der å gjøre.

Jeg snakker om Extrema som skal arrangeres på Kalvøya på lørdag. Jeg gleder meg kjempe masse, og lar ikke slikt ødelegge og de aller fleste av oss er vel øl-drikkende og glade mennesker som kommer dit for å høre på en masse god musikk. Men igjen, jeg synes bare at det er veldig ødeleggende for miljøet og ja, musikken. Men men....hva kan jeg gjøre med det? Jeg får heller bare drikke litt øl og kose meg og i alle fall slå fast at jeg er der for musikken og stemningen. (og da kan jo den kommentaren komme, men alkohol er verre enn osv...men det tar vi siden).

Nå gjentar jeg meg selv merker jeg, men ivrer litt for dette også.

Vel vel - i alle fall - det kommer til å bli supert og jeg gleder meg masse og håper alle på plakaten kommer og leverer sakene sine:)

Ingen kommentarer: