16.09.2010

Høstferie i boks=) Warsawa neste!

Det er ikke alltid så lett å bestemme seg for hvor man skal legge turen. Vi funderte litt på ulike byer, tror jeg skrev det i et tidligere innlegg også. Beograd var oppe og Krakow. Nå ble det Polen og Warsawa vi landet på. Fikk hotell (5 stjerners!!!) og flytur til 6000,. litt over 3k per pers. Ikke så ille det i grunn=) Og når man tenker på prisnivået i Polen også. Dette blir stas for barna=)

I dag hadde jeg forresten en koooselig dans og drama time med 5.trinn. Fikk masse gode tilbakemeldinger på det vi hadde vært gjennom de siste ukene og helt på slutten ble det en stoooor gruppeklem. Det er faktisk ikke så ille å være lærer da=)=)

Nå skal jeg steke pannekaker til bedre halvdel kommer hjem. Ikke bare kjøttdeig middager. Føler at det alltid er ett eller annet kjøtt i maten. Vel, nå skal vi faktisk ha bacon til pannekakene da, så det er vanskelig å unngå. Skjønner godt at nordmenn spiser mye kjøtt jeg. Jeg hører vel også med til i kategorien kjøttelsker..enn så grusomt det høres ut. Dyreplageri osv osv. Jeg er heeelt enig, men dette kan jeg dessverre ikke noe for.

Vel, det var litt om høstferien og en hyggelig opplevelse på jobben:)

Ingen kommentarer: