14.05.2011

Siste nytt..

Er ikke særlig spennende. Tror egentlig ikke at jeg har så veldig mye juicy å komme med i det hele tatt..har hatt en sosial uke. Det må være lenge siden jeg har truffet så mye hyggelige mennesker i løpet av en uke. In for the win på sosialfronten:)

Det gleder meg også at væææææret (det berømte) er så fint og flott! :) Dags for some real grillings fremover om det holder seg sånn.

I dag skal jeg faktisk møte noen fra det også berømte studiet mitt. Får se om jeg blir litt klokere av det. Vurderer også å KJØPE pensumlitteraturen. Kanskje på tide å bli litt mer voksen enn hva jeg var for ganske mange år siden. Det funker dessverre dårlig i lengden å låne bøkene på biblioteket. For det store aberet som de flest av dere skjønner, er jo at de må leveres inn. Så nå er jeg på lånt tid på pensumlitteraturen. Har også bare kommet halvveis i bøkene, så litt kjedelig å levere de inn også. Får se om jeg får rota meg rundt og kjøpt noen bøker da.

Ellers, ikke noe nytt. SNART sommerferie. Vet ikke heelt hvor ferden går, vet bare at vi må bestille ganske snart.

17.mai er vi så glad i og i år skal jeg drikke champis til frokost for første gang. Det kan vi lige!:) Det er jo så populært med disse champagne frokostene, jeg har vel aldri helt skjønt greia, eller vært med på det, så nå er det på tide å starte. Skål sier jeg og ønsker alle en flott 17.mai feiring, når den tid kommer.

Skal også snart legge ut bilder og slikt fra Venezia. Jeg har vært mongo treig på dette i det siste.

Ingen kommentarer: