05.11.2011

Ha det oktober - hei november!

Snart er det jul dere. Så fort tiden flyr, selv om jeg for tiden er litt ledig på arbeidsmarkedet og søker jobb, så går tiden for det....

Oslohøsten er mild og god og det later til at det ikke kommer noe snø på en stund *bank i bordet*.

Ikke så mye som skjer her i byen, har raidet Bunnpris for julebrus (2 stk!) og gleder meg til 1.desember:) Da skal det hamstres klementiner til den store gullmedaljen og c-vitaminnivået skal nå uante høyder.

En liten trist nyhet er at jeg har bursdag snart og nærmer meg faretruende et rundt tall. Nå er jeg ikke nærmere 20 lengre...det har jeg passert. Skumle greier. Kanskje ikke særlig trist, men for meg er det ikke noe jeg hopper i taket av og løper rundt med norske flagg av...

Enn så lenge...:)

Ingen kommentarer: