20.04.2008

Hula Hopp - officially opened!

Aight - så dette er da min n'te blogg og mitt ente forsøk på å holde dere oppdaterte på hva som skjer i min fantastiske verden. Det er fantastisk lite som skjer, så det er vel kanskje ikke sååå alvorlig at jeg har vært borte en liten tid. Men jeg liker å tro at mitt liv er veldig spennende og at maaaange av dere har stor glede av å lese om hva som skjer i mitt liv.

Jeg tror kanskje at jeg skal vie denne bloggen (som min VG blogg) til mer finurlige ting enn bare det å være en dagbok (jeg kan jo alltids skrive litt om hva som har skjedd, men først og fremst om de finurlige tingene!).

Som f.eks at jeg har vært på hyttetur med bikkje, hvilket jeg er allergisk mot, men knaska Zyrtec til den store gullmedalje.

Det jeg tror er viktig om man på en måte skal bli en suksessfull blogger, er å være konsekvent, det er viktig at man har mål/mening med bloggen - jeg tror helt til slutt det er viktig å være konsekvent...ja, det har jeg vel praktisk talt skrevet tidligere også, men jeg kan ikke få understreket viktigheten av det nok. Det at man gjør bloggen/innlegg/design (kanskje ikke akkurat blogspot man velger om man vil ha en fancy blog dog?"), står i stil - bilder etc som måtte ramle innom må så klart også være i tråd med resten. Nå ble det mange kjøreregler her - så dette blir spennende. Får se om jeg får lagt ut noen finurlige bilder...(kan hende at dette finurlige og underfundige må ta pause)..

Nå krysser vi fingra for at RBK rykker ned i 1.div!

Ingen kommentarer: