13.08.2009

Da var vi i gang..

DA!!

Da har vi kommet oss rimelig på plass i Gamle byen, noen poser og bager som ikke helt har funnet sin plass....masse stæsj står her og der og en sofa her og der. Det skal bli et rent helvete å flytte igjen.
Mest trolig er lånet på plass, så nå er det bare å begynne å finne sted å bo. Krysse i alle fall fingran.

Så, hva har skjedd siden sist. Jobb har starter. Jeg pendler til Sandvika, deretter til Bryn, hver dag...Helt greit, blir jo ikke sliten av å sitte på toget. Ikke så veldig slitsomt i lengden, men hvem vet. Etter ett par mnd. Gruver meg skikkelig til mandag da...vil helst bare hoppe over skolestarten og gå rett på det som skal skje i ukene fremover. Vel, foreldremøte og konferanser. Haha...man blir virkelig bare kastet rett ut i dette. Føler ikke at jeg har kontroll på noooooe som helst. Og jeg mener...5 åringer..de er virkelig små..hehe..velvel, de er vel åpne for det meste, så det går vel greit.

I helgen blir det tur til Meråker..sånn svipptur til 1000 kroner..jaja....hva gjør man ikke for reunion. Gleder meg til å treffe folk igjen da..selv om jeg har tenkt å ta det rimelig med ro...skal jo tross alt være litt presentabel på mandagsmorgen.

Videre fremover gleder jeg meg vel egentlig til at ting faller litt på plass, det å komme inn i en rytme, selv om jeg er litt skeptisk til dette da A4 livet med 8-16 jobb...menmen..en gang må vel jeg også bli en del av dette. Fungerer ikke å jobbe deltid om man har lyst til å reise, spare litt, kjøpe leillighet og kanskje investere i ett eller annet (f.eks nye klær...:P Håper ikke mamma leser dette...ikke bare klær da..men f.eks fotoutstyr, har jo lenge ønsket meg nye objektiver, så jeg håper at det kanskje er en muuuulighet fremover). Ellers dukker det jo alltids opp noe som man vil være med på. Nok om dette da..men igjen, for å bli ferdig med det, denne åtte til fire jobben betaler jo. Det blir utrolig deilig å få fast inntekt, det skal jeg ikke si noe på. Har alltids klart meg, men det å vite hvor mye som kommer inn og slikt, er jo litt betryggende på ett sett og vis.

Men nå har det vært ei lang uke, så nå er det senga, sekken er pakket til i morgen, så da blir det vel en lang dag på Bryn Skole, mulig grilling med staben og så flytog og fly hjem te Meråker en tur..:) Bli no trivelig det da...nå har du i alle fall fått FULL oppsummering. Tror ikke det er mulig å oppsummere mer enn dette.

Jeg burde vel kanskje lagt ut noen bilder..har ikke helt hatt tid til å sortere ut bilder i det siste. Har vært en del stress med denne flyttingen. Helt utrolig mye drit man samler på og som man klarer å anskaffe seg i løpet av et år.

Men ja...peace out:)

Ingen kommentarer: