03.09.2009

Sliten jævel...

Enda vi var på tur i dag så er hodet ikke helt med..kan kanskje ha en sammenheng med at jeg har spist 3 brødskiver på hele dagen og drukket 1 liter vann....ikke heelt optimalt..

Det optimale er jo det faktum at det er HELG i morra...**juble**. Det ville vært å lyve og si at jeg ikke gleder meg til helg. Det er noe med den helgen som gjør den så god å ha, samt noe å se frem til i løpet av 5 arbeidsdager.

Begynner å komme litt mer inn i ting, ting roer seg litt ned og man kjenner at skuldrene (les: til tider), kan senke seg. Jeg vet hvor jeg finner lim og papir, jeg har mer enn nok teknisk innsikt til å beherske kopimaskina:P (ikke særlig mange lærer har god innsikt i tekniske duppeditter..:P eller er dette bare en myte?)

Uansett, på tampen av en ny uke. Tiden går fort og man rekker ikke helt å refleketere over ting og tang, ikke at jeg skal starte på det...men dog.

Så nå teller jeg ned timer til helg....TGIT sier jeg bare!

Ingen kommentarer: