04.05.2010

Kom mai du skjønne, milde...

...og itj dra med dæ snøstorm e du grei!!

I dag da jeg våknet og så ut av mitt vindu ble jeg ikke akkurat vekt av sol og pollenfylte bjørketrær, men neida...det var faktisk snø som duvet ned fra himmelen. Jeg burde kanskje ikke bli veldig overrasket av flere grunner...

a) vi bor i Norge
b) skiftende klima
c) askekaos
( jeg var jo ikke sikker på at det faktisk VAR snø som dalte ned).

For mitt vedkommende har det skjedd pinlig lite i starten av mai. Ikke er det grillvær, ikke skinner sola, ikke...ja, det er mye som er ikke....hva er det? Det er nesten vår...det har vært litt pent vær...men å langt er det pent lite som minner meg om vår. Det har til og med knapt nok vært pollen hvor jeg befinner meg, jeg har såvidt merket litt...greit nok, jeg tar allergitabletter, men dog. Husker med gru fjoråret som var en helvetessesong, når det kommer til pollen.

Jeg har begynt å se på denne serien:


Jeg må ærlig innrømme at jeg liker den veldig godt. Den er vittig og den skiller seg litt ut i fra CSI Miami, CSI, NCIS, CSI New York osv osv.....Den går vel også på norsk TV om du ikke er like kriminell som meg.

Ellers har jeg sett denne filmen:


....og denne....


Følgende ..."Amelia" og "Son of Rambow". Førstnevnte er et drama basert på den kvinnelige piloten Amelia Erhart og den andre er en utrolig søt historie om to gutters vennskap. Kan vel forsåvidt anbefale begge to.

Det var det jeg har gjort i det siste...:)

Ingen kommentarer: