27.02.2011

Skifeber i stua!=)


Må ærlig innrømme at jeg liker langrenn. Foretrekker kanskje skiskyting, men langrenn duger det også. Ekstra moro er det jo egentlig at det har gått bra på hjemmebane. Skjems litt av at jeg ikke har tatt turen opp i Kollen, men ser i grunn bra fra sofaen også. Har store planer om å komme meg oppover neste søndag! :)

I dag er det 30 km med skibytte for menn. Spennende å se hvem som har best ski og om det er noen nordmenn som kan kjempe om teten. Må si at jeg synes det hadde vært moro om Sundby hadde tatt den gjeveste medaljen. Vi får se. I skrivende sekund har de gått 13.0 km. Tror kanskje det kan bli litt større forskjeller når de kommer ut på skøytebiten. Vi krysser fingre og håper på gull og sølv:) Kanskje ikke helt realistisk, mange gode løpere, men det er lov å håpe!

Reality check....i morgen er det tilbake til hverdagen. Det har vært godt med vinterferie, men litt kjedelig å ha vært "stuck" i Oslo også. Men ikke alle som har vinterferie så da får man bare glede seg til påskeferien:) Skal prøve å få til ei helg eller to før den tid. Planlegger litt i skrivende stund. Viktig å ha noe å se frem til. Heldigvis klarte vi to turer i januar. Selv om det var til plasser vi hadde vært før, så var det utlandet og ikke minst, to hyggelige turer=) Det som er veldig spennende er å se hvor vi havner i sommer..jeg kan jo liste opp alternativene som jeg har...
- Costa Rica og Nigaragua
- Thailand (men føler det er en plass som mange reiser til på sydenferie)
- Vietnam og Singapore

Ja, det var vel det. Er jo så mange plasser man gjerne skulle reist som dere vet. I alle fall dere som kjenner meg. Ja, nå var vi tilbake til dette med lesere:P Hehe..jeg har passert totalt 10.000 siden jeg startet bloggen, så noen har kikket innom. Hei mamma og hei pappa:)

Enn så lenge. Nå må jeg følge litt med på skirenn!:)

Ingen kommentarer: