02.02.2012

Hei februar!

Hvor har du gjort av januar?

Tenkte bare å slenge ut noen bilder fra Siri Nilsen konserten jeg var på. Hun er forresten kjempeflink og har en utrolig nydelig stemme. Dette tror jeg er en av de hyggeligste konsertene jeg har vært på:)


Ikke så mye nytt her. Det renner mot lysere tider, og sola skinner ute for å bekrefte dette.
Jobbsøkingen går litt trått, men jeg er inne og sjekker hver dag for å se om det er noe annet enn servitør stillinger ledig.

Ellers har vi vært på matkurs igjen :) Moro - her kan du lese om det..Anbefaler alle matglade å ta et matkurs:) Selv om du kan å lage mat og har knivteknikkene inne, er det kjekt å lære det på det viset det skal bli laget og du lærer også (ikke minst!) hvordan ting skal smake. Som sagt har vi deltatt på en indisk matkurs. Gleder meg sinnsykt til å stelle i stand til en indisk aften for noen utvalgte få:) (hørtes nesten litt slemt ut, men vi har bare plass til fire rundt bordet, så det begrenser seg nesten litt selv).

Ingen kommentarer: