13.03.2009

Emigrasjon..

Etter kort betenkningstid, bestilte jeg billetter til Meråker. Trønderlagens glemte fjellbygd. Litt impulsivt, men samtidig, hva har jeg å gjøre i Oslo? Bli deprimert av å søke jobber, få avslag på jobbsøknader og ja, i det hele tatt, enda mangle den forbanna hobbyen jeg skulle få meg rett etter nyttår. Jeg skulle jo også trene og kom godt i gang. For å si det på denne måten, jeg har en treningspartner, aberet er bare at hun trener alene...

Så, Meråker. Har vel egentlig ikke tilbrakt så mye av tiden min her heller....ble lunsj og kaffe, pluss shopping med mamma etter jeg landa onsdagen...deretter kjørte jeg, sånn type første kjøringen min på ett år ca...eller noe, oppover dalen, prata sjit med min kjære far, og deretter sovnet etter å ha streamet Paradise Hotel. Jada...kan ikke gå glipp av det...

Deretter..Trondheim i går...en übersosial dag, litt slitsomt, men utrolig trivelig å kunne ha tid til å treffe igjen noen kjente. Kommer igjen til påsken, så da håper jeg virkelig at jeg får treft noen flere....:) Hilde Marie om du leser dette....skal nok feste litt, så kanskje vi ses da..og Kari Anne....cafe kanskje? :)

Så, tilbake til Oslo i morra. Gleder meg jo litt til å kjenne asfalten under mine føtter, men samtidig så var det akkurat et slikt lite avbrekk jeg trengte. Problemet er jo at jeg da får enda mer lyst til å reise av dette...flyplasser minner meg bare om muligheten og verden som ligger uoppdaget. Drite i jobbsøking, reise å gi faen? Får se....håper håper håper at en mulighet kan åpne seg....så vi får se, vi fååååår se...

Det var vel egentlig kort oppsummert det som har skjedd med meg de siste dagene. Har dessverre ingen store bravader å skryte på meg heller. Bortsett fra at jeg er flink til å være sosial, har fått skrevet 8 linjer på artikkelen jeg skriver (håper vi får solgt den!), og tja...brukt 150 kroner på, den såkalte (jeg trodde), billige parkeringen på sentralstasjonen. Sitat (til Janne på MSN), " de e belligar å parker der sjø..." Jada...18 kroner timen.. MY ASS. Jaja.....klarte jo å kapre litt mer av min mor, så klager ikke...

Nei, no e det på dags med hjemmelaga pizza, før snuten går sørover igjen i morra...håpe på sol å trivelig helg...:) tuuudeliduuuu

1 kommentar:

Anonym sa...

I'm in! :)