22.03.2009

mangler overskrift!

DET var utrolig godt med helg må sies. Etter ei lang uke med masse jobbing (faktisk, om man ser på mine foregående innlegg med bekymringer ut av en annen verden når det kommer til jobbing). Fredagen ble toppen av kransekaka, med 9 timers jobbing. Men!! Jeg gjentar MEN, overtid, kveld og natt-tillegg klager man ikke på. Ei heller betalt taxi hjem til trygge Kampen. Masse skumle folk der ute så tryggest å komme seg hjem. Naiv nok til å enda stole på at Oslo Taxi kjører meg trygt hjem.

En liten oppsummering av helga, som ikke er lang nok.....litt jobbing i går, før cafe og en liten ekstravagant utskeielse med mat og en øl. Godt var det, så da var det verdt penga....naaam....hjem for film og tv. Nå tenker jeg du lurer på hvilken film vi så..."Bedtime Stories" (den nyeste med Adam Sandler). Helt grei, men litt platt og litt forutsigbar for min smak. Den kunne blitt mye bedre, for konseptet og plottet er ganske bra. Kan vel ligne litt på en annen film som er ute for tiden, "Inkheart". Uansett - film ble det, og greit var det. Koselig å ligge henslengt i sofaen, lyset av og ett eneste stearin lyser opp. Her kan du sjekke ut traileren til filmen forresten:

Så da kan du jo bare se den på kino eller vente til du kan leie den eller gjøre andre ulovlige ting for å se den. Og hvorfor velger jeg bevisst ikke å skrive "laste ned"?

I dag skal vi på kino for å se "Menn som hater kvinner". Jeg har lest bok 1 og 2 i denne "serien" og er rimelig spent på hvordan de har løst dette. Jeg er litt skeptisk til han som spiller den mannlige hovedrollen da jeg har sett ganske mange filmer med han og føler han er litt oppbrukt. Det er akkurat som Aksel Hennie her hjemme. Ikke så mange skuespillere å ta av liksom. Sverige er jo også en liten filmnasjon, men de er gode på krim, så jeg krysser fingre for en god opplevelse:)

Jeg har også klart å bruke litt penger på å bestille meg bøker på play.com. Det er såååå moro å kjøpe ting på nett. Jeg har enda ikke utforsket amazon særlig, eller ebay, jeg må vel også ærlig innrømme at jeg liker å holde meg til sikre ting. Ting jeg kjenner til. Play.com er en fin ting synes jeg...:)

Må også fortelle at jeg har vært skikkelig sofanasjonalist og sett på alt av ski i dag på NRK1. Nå skal vi også betale lisens så jeg har vært en ærlig sofanasjonalist og hobby skientusiast. Ikke verst på en søndag.

Tuddelidu=)

Ingen kommentarer: