20.03.2009

........og akkurat i det..

..man trodde at man skulle gå uten jobb, så sannelig ringer det noen på og spør om man vil jobbe...problemet, eller kanskje ikke problemet, men problemstillingen er tingen, saken, situasjonen, alt ettersom hvilket synonym du foretrekker å bruke, var at de trodde at jeg hadde jobbet masse på cafe og kunne alt om enkel og dobbel cortado. Men santen min hatt, DET hadde jeg ikke:P Så nå går det i barista virksomhet....ingen klager så langt. Dette tyder bare på at folk er like uvitende om kaffe som meg. Det er betryggende, men samtidig veldig skremmende. Jeg har da jobbet på en cafe, om du ikke skjønte dette før nå, de siste dagene. Veldig hyggelig. Fikk utlevert kode og nøkkel. Lås og steng du, sa de til meg. Jaja...sa jeg og låste og stengte.

Dette har resultert i lange dager. 7-20 i går og 12-20 i dag. Men men....får trøste seg med at det blir litt penger av dette også. Hadde du sett denne månedens lønnslipp, så hadde du skjønt hvorfor.

Vel, nå tenker jeg du er møkk lei av dette. Kan informere om at jeg ser på Paradise Hotel og liker intriger...

Så da så.....til neste gang...

Ingen kommentarer: