20.07.2009

...ferietid=KJEDELIGTID!




Det var den helga....jaja, siden sist har jeg ....vært på kino og sett "Velkommen til Shi'tene (e.l.)", en utrolig søt og morsom fransk film som jeg virkelig kan anbefale....det har vært sol, fått grillet....dessuten....hmm...tja, hadde en liten fest her på lørdag da...det var jo hyggelig...første gangen på lenge at det var OK å være ute på byen også...selv om vi endte opp som gjennomvåte middelmådige lettere berusede bygjengere....:P haha...velvel....

Har også laget ny headere på denne bloggen..har også laget meg wordpress konto, men jeg vet da søren jeg....om det er greia..dette funker jo tilnærmet på samme måte og jeg har jo klart meg med denne ganske lenge også...vet ikke hvor lenge jeg har vært sånn type "aktiv" blogger....

Ikke noe sol å skimte i dag heller...gjør ikke akkurat det faktum at man har fri bedre....jeg har så utrooolig lite å gjøre asså...BAH..nå skal jeg spise frokost, så burde jeg levert EF papirene i fra meg..de måtte jo leveres inn innen ei uke, og i dag er det faktisk EI uke siden jeg kom fra Oxford....

Hadde også en litt ekkel drøm om skolestart..herregud..jeg kan ikke skjønne at jeg være kontaktlærer for 1.trinn....det blir utrolig spennende...men er på en måte litt skremt også...føler vel at jeg har bedre kontroll på disse barna som er litt eldre og etter i sommer også føler jeg meg mer komfortabel med 15-16 åringer...neste år tror jeg nok at jeg søker meg til u.skola, om jeg da ikke skal studere ellers skifte beite eller bare rote rundt ett år til...haha..herregud....

Vel...det var det..orker ikke skrive mer..kjedelig......HAHA!

Ingen kommentarer: