11.07.2009

Hva skjer'a..

I'm not feeling very well..

Andre dagen paa rad at jeg ikke foeler meg helt tipptopp....kvalm, litt feber og daarlig i magen..ikke saerlig bra...med tanke paa at jeg vet det gaar influensa av mange ulike karakterer her i byen for tiden. Folk blir sendt paa sykehus o.l. En av lederne er ogsaa daarlig, saa skal ikke forundre meg om det er noe som gaar. Kanskje litt influensa smittet over paa meg ogsaa....velvel, jeg vet vel ikke om jeg er syk foer jeg blir skikkelig slaatt ut av sykdommen. Skal litt til. Tenker heller som regel at det sikkert er forbigaaende og at jeg klarer meg bra..men formen var rimelig laber i gaar ogsaa.....trodde det hadde gitt seg..men da jeg vaakna i dag morrest, merket jeg rimelig fort at det ikke hadde gitt seg...fikk lov til aa vaere hjemme, men foeler liksom jeg maa moete opp ogsaa..men sa at det var med forbehold da...

Og saa skulle jeg jo handlet noe til hun jeg bor til da..tenkte aa kjoepe et kort eller no blomster...eller..ja, jeg vet ikke..men her stenger jo alt veldig tidlig og om jeg er daarlig saa passer det seg ikke aa loepe rundt i butikker for aa handle ting....men maa kanskje springe innom en blomsterbutikk for aa se om jeg kan finne en aldri saa liten bukett...

Er innmari lei forresten av oppholdet og gleder meg bare til aa komme hjem. 3 uker er lang nok tid assa....tror jeg er mer lei enn kidsa i alle fall....samme greia dag ut og dag inn..kjenner det er nok naa.....er vel litt saann de aller fleste kanskje kjenner det ogsaa..vil jeg tro uten aa vite for sikkert...

Naar jeg kommer hjem skal jeg:
1. ha en klem
2. ..og en til....
3. lage mat selv (ikke micromat)
4. spise taco
5. se paa tv
6. trykke paa pcn
7. se en film
8. gaa paa kino
9. klemme litt mer
10. spise hjemmelaget pizza
11. spise hjemmelaget lasagne
12. treffe noen kjente
13. vente en uke paa igjen aa bli rastloes og egentlig onske seg tilbake til Oxford...:)

Det var vel det hele...er jo ikke storforlangende heller..men er de smaa tingene man savner..som f.eks det aa lage mat sammen, spise mat sammen, treffe venner, ta en fest.....cafetur...film, serie, sofa....Oslo, Norge.....jada...mye aa glede seg over...kjenner meg selv rett og vet at jeg blir vel rastloes etter ei uke igjen..haaper virkelig paa en liten tur i august i alle fall....skal vel en tur til Meraker ogsaa i slutten av juli for aa dra paa Spelet om Heilage Olav..det kan bli bra:)

Nei, faar vel kanskje snurre meg rundt litt her da..eller kanskje ikke for kjapt heller siden jeg ikke tror det er saa lurt....tror nok dietten blir vann eller brus....

Not feeling very well today...heard the flu is circulating, so it might be the flu....hopefully not the swineflu...that would be kinda uncool...Lokking forward to getting back to Norway and to make my own food, not bying it at Tesco and heating it up in the Microwave oven..tastes like...well, not like homemade at least...Hopefully I will get better during the day, but right at this very moment I am not sure of that....well well....will be dragging something back with me to Norway. Well well..have to get going....meeting in the centre, kinda fed up with bus nr.8 as well....BAH!!!!!:(

Enn saa lenge, Elisabeth...

Ingen kommentarer: