30.12.2010

Det går mot slutten av 2010....


På denne tiden i fjor hadde jeg ikke planlagt nyttårsaften helt, noe jeg har gjort i år...jeg jobbet i Bærum...jeg tror ikke jeg hadde noen særlige nyttårsforsetter (vel, bortsett fra de vanlige: trene:P) Gikk i dunken i år også. MEN NESTE ÅR!!! Bare vent!!

Julen i fjor ble også feiret her i Oslo, men med den andre siden av slekta (mi side).
Ellers hadde vi vel også en rimelig rooolig julefeiring i fjor som i år.

Kom nettopp hjem fra en liten svipptur til trøndelag. Fikk truffet gamle kjente og trivelig det. Alltid nå helt spesielt med venna som du har kjent "heile livet". Drakk litt vin og snakka sjit, moro det.

Ellers - sosialisert litt med mamma og pappa. Ikke så veldig ofte jeg treffer dem, så trivelig det. Halvveis inn i ferien, eller det har vel kanskje rukket å gå litt "over tiden" også. I morra skal vi har et vennepar på besøk og vi slår til med juletapas. Ribbe og kalkun og juleskinke (kanskje). Det blir stas. Champisen skal sprettes, så satser på god stemning etterhvert. Har ikke handlet inn noe særlig til raketter eller frøskjerringer, men regner med jeg får handlet ett eller annet i morra.

Så da gjenstår det bare å ønske godt nyttår (på forskudd) til den/de som eventuelt måtte lese denne bloggen. Regner fremdeles ikke meg selv som den mest populære bloggeren i verden. HAHA. Men det er kjempeflott at akkurat DU stikker innom og leser de velvalgte ordene mine.

Inntil videre.

Et lite bilde fra en tidligere nyttårsaften...

Ingen kommentarer: