16.12.2010

...ho ho!

Velvel. Er vel på tide å oppdatere litt, siden jeg ikke er sengeliggende med feber (det hadde tatt seg ut)..

Nå er vi inne i den siste uka på jobb. Gleder meg egentlig litt. Litt spent på juleaften siden den skal feires med Espen sine slektninger (Espen skal være med han også:P). Men jeg regner med det blir trivelig. Tror også jeg får servert pinnekjøtt, noe som blir "a first" for meg. Det går vel sikkert ned, litt skeptisk dog. Men spennende å prøve noe nytt.

Nytt siden sist. Tja, julebord og julekonsert forrige helg. da gikk helgen rimelig kjapt, ikke særlig mye tid til avslapning eller julegavehandel. Heldigvis skal jeg ikke kjøpe så veldig mange gaver, selv om det blir noen. Har ikke kjøpt den viktigste enda, synes alltid det er litt vanskelig med julegaver jeg. Hvor mye og hvor mange osv. Det har jo også gått en sport blant folk å være den som skal bruke mest mulig penger på den andre. Jeg vet ikke helt om jeg er fan av det. Det er jo i bunn og grunn ikke det jula handler om. Den handler mer om juleferie, det å treffe folk man ikke treffer ellers i året. Gleder meg litt til å komme hjem til Trøndelag også. Satser på at jeg rekker over noen gamle kjente...:)

Bla bla bla bla bla....

Vel, nå er det bare en uke til juleaften, ferie på tirsdag...2 herlige uker. Som dessverre går veldig fort om jeg kjenner ferien rett. Uansett...tror de aller fleste er ganske klare for ferie, lærere som elever.

Har forresten blitt student fra nyåret av..nettjournalistikk på deltid. Håper jeg kan gjøre noe smart med det. Har jo ikke noe i mot litt journalistikk for å si det slik. Har en litt plan...så får vi se hva som skjer.

Har vel egentlig ikke noe mer på hjertet. Så da så. Burde vært litt flinkere til å legge ut litt bilder. Det får være et lite nyttårsforsett. Det burde være et forsett som er rimelig lett å overholde i forhold til andre:P


Ingen kommentarer: