25.12.2010

God jul:)


Hoho...

Da har vel egentlig julen på en måte både kommet og gått. Julaften ble feiret sammen med slekta til Espen og jeg fikk smake pinnekjøtt for første gang, samt akevitt. En gang skal være den første for alt. Jeg ble vel ikke blåst av banen, men det var veldig greit og godt tilberedt, så kred til kokken for det. Men jeg tror nok jeg foretrekker ribbe.

Tror jeg har vært snill i år, for julenissen kom med masse fine pakker. Skal man så liste opp? Okei da, siden du spør. Den beste må vel være London tur, med musical (Lion King) og "all expenses paid". Kan ikke klage da=) Min kjære vet hva jeg liker:) Litt vanskelig å topp en slik gave kanskje? Jeg må si meg veldig fornøyd med den!!!=)=) Så om tre uker sitter vi på et fly til London, shopping i Oxford og øl på pub! Kanke bli bedre! Penger, gavekort, bøker, konfekt??? (begynner jeg å bli gammel??) ramlet også under treet. Masse flott! :)

En hyggelig julekveld med andre ord!

1.juledag (i dag) har vært en rolig hjemmedag med julefrokost, og kveite til middag. Lagde en fantastisk god middag om jeg får si det slik. Bare hør....Kveite med potetpure, feldsalat, mango og sjalottløk i en hvitvinseddik og lime vinagrette. Litt sprøstekt bacon på toppen, og for å toppe det hele slo jeg til med hjemmelaget hollandaise! **NAM NAM**


Hjemmelaget Hollandaise. Det ferdige resultatet:)


Reiser til trøndelagen på mandag. Det blir trivelig å komme hjem en liten tur. Har vel ikke så mange kjente i Meråker, men satser på at noen er hjemme i jula, slik at man kan sosialisere seg litt i alle fall:) Har vel ikke vært hjemme siden i sommer heller, så enkelte mener vel at det er litt på sin plass å ta turen. Satser på at det ikke er noen særlige forsinkelser på Gardermoen denne dagen. Får vel stille opp litt tidligere enn til vanlig for sikkerhetsskyld.

Inntil videre, fortsatt en fin jul, hvor enn du er=)

Ingen kommentarer: