26.02.2012

I disse Oscartider....her kommer en fantastisk perle...


Denne filmen er laget av Moonbotstudios og er en herlig liten snutt.

Jeg vet ikke om den vinner, men den er i alle fall veldig sjarmerende og unik:)
Anbefaler alle å se den, eller kjøpe den (om du kan i iTunes e.l.) se hjemmesiden til studioet for alle detaljer. Jeg må ærlig innrømme at jeg fant den på youtube, hvilket også betyr at mange har tilgang på den, men mest trolig har nok noen postet den der uten lov. Eller det kan jeg ikke vite, det er bare en antagelse. Uansett, se den:)

Ellers er det lite nytt. Vi var på Ylvis 4 på fredag. Det var en hyggelig opplevelse. Trasket deretter innom Last Train, som visstnok har eksistert i mange år. Jeg er ikke et superfan av rockesteder, men her gikk det faktisk an å være=)

Enn så lenge....ha en fin Oscarnatt!:=)

Ingen kommentarer: