20.02.2012

Midtstidepiker:)

O B O S (leses med han i stemmeskiftet sin stemme:P)


Som en del av dere har fått med dere var jeg og Espen i OBOS-bladet, ikke for å gjøre hele greia til en stor deal, men litt moro er det uansett. Mange som har kommentert bildet jeg har lagt ut også. Moro. Her er oppslaget. Det vil si, det er et dårlig bilde av oppslaget:P

Bildene er tatt av Nadia :)

Så det var litt sånn forrige ukes nyheter. AAAA og jaaa og åååå..
Den største nyheten og den aller beste nyheten er at vi har bestilt tur til Jamaica:) Noen har sikkert hørt at det er veldig, veldig skummelt i Kingston. Men slapp bare helt av, vi skal ikke tulle oss i noen skumle bakgater på jakt etter noe å røyke eller lignende etter mørkets frembrudd. Så det skal gå veldig bra. Vi reiser først til Montego Bay og tar ting litt som de kommer. Regner med å leie en bil slik at man får oppdaget øya litt i eget tempo. Gleder meg helt sinnsykt til å endelig komme tilbake til den karibiske pastell-stemningen. Nå har jeg bare vært i Karibien to ganger tidligere, så jeg kan ikke skryte på meg for mye, men jeg har likt det jeg har opplevd de gangene jeg har vært der :)

Det var en liten oppsummering fra Tigerstaden :)

Ingen kommentarer: