24.10.2008

Her kommer boka!!!!!

En liten oppfølger til gårsdagens innlegg om bokkilden som klarer å sende meg purring på ting jeg ikke har mottat. Jeg fikk da e-post i dag om at boken var sendt, og i stad kunne jeg plukke boken ut av postkassa. MED følgende regning på 89,- For deg som kjenner til konseptet på bokkilden.no (gamle mao.no), så er dealen at man kan anmelde bøker o.l. for en liten symbolsk sum, dette vil da si at man etter en viss tid har en viss sum penger som man kan bruke på bøker o.l. Jeg hadde da spart meg opp ca 90,- og den aktuelle boken kostet rundt 99,- Jeg tenkte at da får jeg en liten porto på ca. 10,- Det er ikke å forakte for en bok, for som vi vet koster bøker som regel flesk.

MEEEEEN - tanken bak dette forsvinner da de klarer å sende meg purring på 900 kroner, samt nok en ny regning, hvilket jeg ikke har tenkt å betale, på 89,- Hvor er da vitsen med min symbolske sum penger som jeg skulle kjøpe denne boka for, det skulle jo som nevnt resultere i en liten pen portosum. Som du skjønner så er dette da ikke tilfelle og jeg skjønner ikke hvordan i huleste heiteste det er mulig å rote så jævlig. Alt dette for ei bok! Som jeg nevnte i går, så bør virkelig denne boken være verdt alle timene..! (minuttene??) jeg har brukt på å sende stygge mailer til kundeservicen dems. Er den ikke bra skal de faen meg få den i retur!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va den bra? Spent æ no!

Elisabeth sa...

les itj sååå fort da:P:P men ska alltids sei fra ja..e itj sååå optimistisk doog..neppe stor litteratur:P