21.11.2008

Dagen før dagen....tanker rundt det å bli 25...

Hva tenker man så om dette? Hva kværner rundt i hodet på en person som er 24 år, 364 dager gammel og 15-16 timer...?! Det er egentlig ikke så mye som man skal ha det til. Det er litt oppskrytt på en måte, samtidig som man merker at det er litt skummelt å bli eldre. Halvveis til 50. Bare de tre ordene i seg selv slenges ut i hytt og gevær. Til advarsel? Skremsel? For å glede? "Nå har du noe å glede deg til...25 år igjen!".

Det har skjedd mye i løpet av de siste 25 årene, langt mer enn hva man kan trekke frem her.

En ting er min bedre halvdel som jabbe så innji helvete akkurat no, så æ klare itj heilt å få fram nå fornuftig. Tviler også sterkt på at det kommer noe fornuftig ut på søndag. Tror kanskje dagen går med til å ligge flat på sofaen. Vi får se.

I morra blir det feiring i stor stil. Jeg har "leid" et lokale (jobben), og handla duk, lys og diverse andre remedier på IKEA til den store gullmedalje. Jeg er litt skeptisk, men håper og tror det blir en trivelig kveld. Er jo litt hva man gjør det til selv og hvordan man legger opp til saker og ting. Har man positiv innstilling og går til verks med liv og lyst, så vil dette gjenspeile resten. For første gang har jeg også invistert i litt mat til folket.....mexican style...samt bakt kake og hele pakka. Ja, det ska itj vårrå bare bare å bli 25.....:P

Bilder og referat kommer siden...nå er det TV-kveld her i stua. Og alle trøndere, send gjerne litt av den snøen som har kommet til meg. Det fortelles om 60 cm snø, bare i løpet av det siste døgnet. Her sør er det grått og trist, litt kaldt, men ellers fint lite som minner om vinter. Og jeg mener, vi er tross alt i slutten av november. La oss håpe det blir litt hvitt her etterhvert også.

.....nei, masing på gang og tv......."laaaater".....

Ingen kommentarer: