24.11.2008

Strikkedilla...?!

Det eneste jeg kan å strikke er luer og skjerf. Førstnevnte har det faktisk blitt en del av de siste årene. Mitt siste prosjekt ble påbegynt for ca en mnds tid siden - og i dag - tenke seg til - etter mye om og men, var LUEN, med stor L, ferdig. Så slik ser den ut....det som er litt morsomt med dette garnet er faktisk at det lager litt mønster uten at jeg trenger å kunne mer enn rett og vrang. Korr herlig e itj det?:) Æ bare spør.


Jeg har til og med fått på en liten brosje, mest for syns skyld:)



Veldig viktig å vise frem at man faktisk kan bruke den..
Den ble heeelt perfekt i størrelse, selv om jeg mistet ett par masker underveis og ikke hadde snøring på hvordan jeg skulle felle av...mente at jeg skulle på ett eller annet tidspunkt ta to og to masker sammen for så til slutt sitte igjen med fire pinner og fire masker..jeg koblet litt av mot slutten og begynte å strikke igjen med de fire maskene. Det kunne jo blitt en pinlig ende på visa, bokstavlig talt.

Uansett - nå er neste prosjekt i gang. Det er da ei lilla lue, lilla var da for en tid tilbake, og er kanskje enda, in...legg merke til "in" med en "n". IN! :) Kontinentale av oss er vi ikke?

Så da gjenstår det og så..vurderte om jeg skulle være vågal og prøve meg med to farger og noe enkelt mønster..:P

Ingen kommentarer: