20.01.2009

to have or not to....

....er spørsmålet?

Ting for det nye året..
- få ut finger'n
- etablere en hobby

Umiddelbare ting..
- få jobb (som om jeg ikke prøver.....!!).....

Får jeg eller ikke..blir veeeldig glad om ting kanskje går min vei også..har litt tro på at det kan gjøre det, men så er det alltid den lille usikkerheten, den man hater, ja, DEN ja...den som rører på seg i magen din, den som gjør at du kjenner deg litt nervøs..den som uroliger og plager deg.

Så...å ha eller ikke ha, ikke bare er det et godt spørsmål, men det er også noe som vil vise seg..

Har også klart å komme meg på årets første psykologiforelesning, jeg klarte også å finne frem selv..hurra..store Blindern:P

En ting til som jeg skulle skrive...næh, nå kommer jeg sannelig ikke min hatt på det heller...

Ingen kommentarer: