24.01.2009

upside down

..når du tror du er på topp, er fallet hardt...de siste dagene har vært preget av litt blanda følelser når det kommer til jobb og det rundt dette. For å gjøre en lang historie kort: jeg ble presentert for en ledig stilling som assisterende daglig leder på en cafe her i byen..intervju, prøvejobbing og ja, en forespeiling om ny jobb f.o.m 1.feb. Deretter en utrolig kjedelig telefonsamtale som inneholder ordene..."dårlige nyheter"...."hun ombestemte seg..."..det viser seg da at hun som egentlig skulle flytte tilbake til Sverige 1.april, si opp sin stilling (noe jeg trodde hun kanskje allerede hadde gjort??), hadde ombestemt seg. Samme dagen som jeg var inne til prøvejobbing. Jaja...her blir man virkelig snytt og ført bak lyset. Trodde ikke slikt var lov jeg? Så, litt bitter for tiden og lite motivert for jobbsøking. Men men....det er bare å starte på nytt nå da...(det kjedelige var jo at jeg hadde sagt nei til en annen jobb, men men). Noen luringer sitter sikkert og tenker "hvorfor søker du ikke jobb som lærer da, jævla tulling?!". Dere kan bare sitte å klø dere litt i hodet ett par år til, så skal jeg søke på lærerjobb i fleng.

.....så fallet var stort, men jeg fikk meg på beina igjen og neste uke er en ny uke, full av nye sjanser for en optimist som meg....lurer fremdeles på når folk skal få øyna opp for mitt potensial...

Og du som abb. på Meråkerposten har kanskje lest om Cuba??:P Nå satser vi på K.J sender meg noen penger ASAP! (om du leser dette så har jeg sendt mail til deg med kontonummeret mitt:P)..

Ingen kommentarer: