16.05.2009

tadaaaaaa........helg!

Da var det helg, etter 10 timers arbeidsdag i dag og rekordomsetning, visstnok:) takket være det søte smilet mitt....eh...glemte litt hva jeg skulle skrive her, men konklusjonen var vel at det var helg..og at det var godt å komme seg hjem, sprette en kald en og spise pizza, se på tv og slappe av....

Denne uken som har gått har jeg gjort følgende (her kommer det på løpende bånd).

- kjøpt symaskin (eller rettere sagt, fått, symaskin), men jeg var den personen som kjøpte den...brakte hjem osv..så nå står den i gangen (les: gangen/rommet - vi har egentlig ikke en gang, vi har bare ett rom)...foruten dass/dusj...og venter på at jeg skal få litt inspirasjon. Må finne meg en sånn utlendingssjappe å handle noe glitrende stoff, slik at jeg får testa den ut...har også noen gamle dongeribukser som kan bli ett eller annet...tror nok jeg må gå til innkjøp av noen bøker (les: låne på biblioteket)....men moro:) Bra å ha! "mangle bare unga å hoinn no", sa Anne Grete....

- jeg har sett "Kurt blir grusom"..morsom film som jeg anbefaler. Har lest to av bøkene og synes de er morsomme. Filmen er morsomt animert og har mange artige kommentarer...( som perler på en snor). Kurts bart er også verdt å nevne.

- jeg har bakt muffins..nam

- jeg tror jeg så Wolverine.....det var i alle fall en kul film..men jeg tror nok det var forrige søndag, så det regnes vel EGENTLIG ikke som denne uka..vel, det spørs igjen om man starter å telle uken fra søndag eller mandag. Dette kan jo variere fra land til land. Jeg regner med det er kulturbestemt. Kanskje kristne land begynner uka på mandag siden søndagen er "hellig"..?! Ikke veit æ..

- jeg har jobba....foruten torsdagen har jeg jobbet...så da blir det penger

- vi har prøvd å bestille tur, uten hell..avventer enda billigere restplasser til i morra..gikk glipp av en i dag...var sååååå nære ved å bestille..men måtte ta buss til jobb..jaja, årne sæ det å:)

- jeg har...ehm..ikke gjort så mye mer..

I morra blir det SOL! Vi skal grille....vi skal drikke vin, røyke vannpipe......drikke litt mer vin og grille..nevnte jeg at vi skulle grille?:P Satser på sol og god stemning.

Enn så lenge....Elisabeth

Ingen kommentarer: