13.09.2010

For døve ører?

Jeg har lenge fundert på hvordan man får flere til å lese bloggen sin...her er noe jeg har konkludert med (eller konkluderer med nå).
- skrive om sex
- skrive litt oftere
- reklamere mer for bloggen

Vel, jeg synes jo selvfølgelig at jeg har masse interessant på hjertet bestandig og jeg regner jo med at en eller annen sjel og synes det, i og med at jeg gjennomsnittlig har type 3-7 lesere hver dag. Og det er her jeg begynner å bli litt mistenksom. Kanskje jeg ikke skriver særlig morsomme blogginnlegg likevel. Kanskje jeg bare er en i mengden. Det er utrolig kjipt å tenke på at man bare er en der ute. "Alle" blogger jo, og vi ser jo hva som skjer med dem. De ender i realityserier som "Oslo Girls". Ja, jeg har faktisk sett første episode og forundrer meg over hvilket utested som serverer vin i melkeglass? Det er skikkelig fjortis i alle fall, jeg hadde nektet å drikke vin fra melkeglass ute på byen i alle fall.

Vel vel..nå skal jeg ikke begynne å skrive om sex, så det punktet kan jeg egentlig bare luke ut med en gang.

Skrive oftere? Det har jo hendt at det har blitt lang tid i mellom hver post. Men når jeg først skriver er det jo helt utrolig med interessante hendelser og spennende historier fra livet mitt....(jeg regner også med at du er en litterat leser, som skjønner forskjell på ironi og det motsatte...). Det er jo ikke så mye spennende som skjer. Jeg er ikke en av dem som kan ramse opp en hel haug med spennende ting som har skjedd meg siden sist. Om jeg nå skal tenke litt så er det mest spennende som har skjedd i det siste at jeg har vært på reisefestival i helga og jeg spiste indisk mat ute på lørdag. Jeg hoppet ikke i fallskjerm eller i strikk, jeg danset ikke på bordene ute på byen. Jeg satt faktisk hjemme fredag, lørdag og søndag. Foran TVn. Jeg så film, jeg surfet altfor mye på Facebook....som vanlig. Men jeg regner ikke dette for å være særs spennende..

Det siste punktet, reklamere...vel, jeg synes at jeg gjør en durabelig bra innsats på det området også. Når jeg nå har skrevet ferdig her kommer dette innlegget til å postes på Facebook. Problemet er vel kanskje at ikke mange nok er innom profilen min på Facebook pr. dag...da har jeg faktisk et nytt problem. Tenkte at jeg postet nok drit der jeg til å holde folk oppdatert og interessert.

Vel, blogginnlegg, ut på nettet med deg!

Ingen kommentarer: