11.09.2010

Paytime and shoppingtime:)

Endelig fikk jeg lønning, etter å ha surret det til med kontonummer og diverse tidligere. Her skal du forresten får historien. Sendte inn alle papirer til skolen, men glemte visstnok en vesentlig ting, nemlig, kontonummeret mitt. Litt frem og tilbake, adresser som ikke stemte. Uansett - rot fra flere hold. Men litt mer penger på meg i august siden jeg da fikk tilbakebetalt skatt fra forrige lønning. OG det som er enda bedre er at jeg får dobbelt opp neste måned.

I jubelrusen gikk jeg hen på Storo senteret, som forøvrig har blitt ganske OK. De har et greit utvalg av butikker, manglet bare Indiska og Lene -V for min del. Denne ble med meg hjem..en utrolig søt blonde genser fra Gina Tricot:)

Bildet er fra Gina Tricots hjemmesider.

Nå er det blonder for alle penga...

Denne ble med hjem forrige uke, da hadde jeg vel egentlig ikke råd til den, men nå koster jo ikke ting på Gina all verden, så det gikk bra:) Tenkte ikke jeg skulle falle for blondemoten, men jo da, her lar jeg meg kjøpe og reklamerer til og med for det på nett. Helt utrolig.

Helg betyr så mangt, her i gården ble det en god biffmiddag i går og i dag er det reisefestival og restaurantbesøk som står på planen. Har litt ambisjoner om å komme meg på latter og eller eventuelt pilse litt. Vi får se hva bedre halvdel har lyst til. Kanke pilse alene i alle fall. DET er stusslig det.

Ellers har høsten kommet (som tidligere nevnt), og det er mildt sagt utrolig kjipt vær for tiden. Vel, i alle fall har det vært kjipt vær de siste to eller tre dagene. Men det gir meg all rett til å klage.

Nå er det ikke lenge til vi skal ut på tur, kanskje vi får litt inspirasjon i dag. Selv om det bare for ei lita uke, så kan det være mange spennende muligheter :) Gleder meg i alle fall til å reise igjen...som alltid=) De e turan som telle:)

Okei - enn så lenge.

Ingen kommentarer: