04.05.2011

Forbannet være pollen!

Så var vi i gang - igjen!

Det er jo ingen bombe at det skjer, hvert år, rundt samme tid.
Allergien er på plass, nesen renner, øya renner og det klør. Nå har jeg attpåtil klart å pådra meg bronkitt og feber. Alt er som det skal for å si det på den måten.

Så - jeg sier bare, forbannet være alt som har med pollen å gjøre. Jeg misliker sterkt å være allergisk og det som følger med. Burde vel kommet meg til doktor'n og fått resept. Jaja, det var i alle fall det hun på apoteket foreslo for meg. Pinlig klar over det, stammet jeg fram et "ja, jeg er klar over det..." :P Jaja. Sånn er det.

Så da vet du nå. Nå er jeg sengeliggende med feber og det som mer er til. Gøy.....

Satser på at Solvipect og masse vann tar drepen på bronkitt, inntil videre...host og atsjoo!

Ingen kommentarer: