21.05.2011

Howdy!

I ren cowboystil roper jeg ut et skingrende "Howdy" og ender cowboylivet der.

Her tusler det som det alltid gjør. Solen har meldt frafall og det er en litt stille og rolig helg i huset.

Fikk sett det nyeste "Pirates of the..." her om dagen. Vel, hva skal man si. Kan vel ikke si at jeg kan anbefale den på det sterkeste, med mindre du er ihugga fan...Deppern leverte, men ellers var det en rimelig begredelig film. Må rett og slett si at de har utspilt sin rolle. Her har du traileren forresten....


Fikk sett "The Next Three Days" i går. Den var egentlig ganske spennende. Jeg må ærlig innrømme at jeg synes Russel Crowe fungerer bra i filmer:=) Ikke den beste filmen han har vært med i, men fullt "sebar". :)

Da er det taconight på gang i huset...og mulig fest om lysten kommer. Kjenner jeg er litt rastløs. En hjemmekveld i helga kan være nok, men samtidig er det veldig godt med tre også. Lang uke med samtaler neste uke, så greit å være i god form til det også. Slår til med 6 samtaler på mandag. Gurimalla....jaja. 3 timer går unna når man har noe å gjøre. Men lange dager...

Og....nedtelling til sommerferien er fremdeles i gang. Har ikke bestilt noe ennå, men tur blir det:P Uansett..og ja...og Extrema...hurrahurra....mye bra som skjer fremover!!!!

Ingen kommentarer: