19.07.2011

End of Summer..

Da er snart ferien over. Tenke seg til. En måned.går sannelig min hatt fort unna.

Siden sist. Husker ikke helt hvor jeg forlot dere sist,men mener det var i Railay. Etter tre dager stakk vi videre til Phi Phi. Humpete båttur over i en altfor fullastet båt. Jeg tror ikke sikkerhet står særlig høyt. Du går ombord, noen slenger bagasjen din i en haug og deretter humper det avgårde.

Phi Phi var flott forresten. Vi har ikke vært sååå flink til å finne de billigste stedene å bo på (bevisst.siden man bor bra for en billig penge). Endte derfor opp på en resort i to dager med et massivt rom og basseng rett ved. Flott strand. Fikk snorklet litt og observert livet under vann.

Deretter dro vi videre. Ehh..husker ikke helt rekkefølgen.

Men Phi Phi var gjerne først.

Fra Railay tok vi båt til busstasjon...ventet i tre timer på en buss som kjørte oss til Surah Thani...ventet litt der...litt mer ombord på båten...deretter båt til Samui..ei natt der før avgang til Ko Pha Ngan. 5 netter der (påkrevd pgs fullmånefest) og ja....chilla ut der..opplevde sinnsykt partystemning under fullmånefesten. En av oss(kanskje meg) drakk litt nok øl og kosa seg verre!:) Nadia: der skulle du vært!!!! Jæææævlig bra musikk!!!:)

Tilbake i Ko Samui for ett par dager før vi vender snuten hjemover. Ikke særlig ønskelig. Ikke sååå mye å komme tilbake til. Gleder meg dog til å treffe fine folk igjen....trenger litt østrogenfylt prat igjen:-p men glad for å ha så hyggelig selsksp på tur:-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Artig å følge bloggen din - da er du ikke så langt unna likevel!
Snart er dere hjemme dere også, tiden flyr når man har det gøy!!!

Kommer nok en tur nedover ja. Men først må nå dere komme hjem. Hils Espen fra oss alle 3(Peik inkludert). Den hunden er intelligent, han er så artig. Og uansett så elsker han meg - bare det er jo flott......Krever bare en tur eller to om dagen og litt kos og leik.

Elisabeth sa...

Vi er snart tilbake. Tiden går fort!:)