19.08.2011

Ka har æ gjort i det siste da?

Jeg har vært på konsert med Dj Tiesto - den gode gamle - i Spektrum. Det var moro det, husker ikke helt om han spilte noen gode gamle, da han har blitt litt for kommers for min smak. Men moro. Bra musikk og OK show. Glatt gulv og STIVE priser på alkohol...så takk for at dere blakka meg Spektrum....

Jeg har som andre også blitt arbeidsledig....og søker for tiden noe nytt, men ikke helt funnet det jeg vil ha. Søkt på ett par, men må nok sette inn et ekstra gir etterhvert, eller eventuelt ta til takke med noe litt annet enn hva jeg har sett for meg inntil videre. Burde og må nok, studere litt mer, men det får bli neste år. Jaja - det er ikke lett å finne en jobb man vil ha for tiden. Mye ledig, men mye uaktuelt også. OG har ikke tenkt meg på Adecco og jobbe for luselønn. Det skjer ikke..

Jeg har sett denne filmen, som faktisk var bedre enn forventet.


Jeg har sitti for det meste hjemme, kikket på nav.no, finn.no og ellers ymse jobbsider. Det er til og bli riv ruskende gal av. Den følelsen du får av å sitte hjemme, ønske deg en jobb, men ikke vite hva du vil gjøre. Om det er selvmotsigende eller dumt eller kjedelig/deprimerende/fortvilende...vites ikke. Jeg har ikke helt funnet rett ord for det. Men hjemme har jeg vært og hjemme blir jeg vel til jeg får napp et eller annet sted.

Nå står helgen for tur, men må vel ærlig innrømme at jeg ikke har særlig helgefølelse lenger. Jeg klarer å holde styr på dager og datoer (har ikke gått så langt ennå), men ja..ingen helgefølelse. nesten som å være dårlig student igjen.

Okei. Kryss fingrene for meg og så satser vi på at noe dukker opp etterhvert.

Hva har du gjort i det siste (foruten å ikke kommentere her)?:P

Ingen kommentarer: