15.08.2011

No har vi forlatt en sommer....

Og ute regner det. Jeg kjenner jeg blir like smådeppa som alltid. OG jeg tror alltid jeg blogger om at jeg blir smådeppa på dette tidspunktet, hvert år.

Du merker brunfargen smått forsvinner, det blir kaldere, det regner (ikke minst), den kjølige høstlufta har lurt deg godt der du sitter og snufser fordi du satt ute en kveld og frøs...

Høsten er starten på mørketiden. For meg er den starten på en ny jobb. Litt vanskelig siden jeg virkelig ikke aner hva jeg vil. Skal jeg bare ta en jobb for å ha en jobb, eller skal jeg sette klutene til for å finne en jobb jeg vil ha. Det er sannelig ikke så lett. Men jeg trenger jobb, det er det eneste jeg er sikker på. Og er det forresten noe som heter drømmejobben?

Nei. En mørkere tid. En lysere tid?

Kem veit ka framtida gir?

En ting jeg vet for sikkert er at den ikke gir høstferie, juleferie, vinterferie, påskeferie og alle de andre fridagene. Gjett hva jeg tenker på da?

Ingen kommentarer: