28.12.2011

Da var jula over..

Og jeg må har vært kjempesnill pike i år, for jeg fikk sååå mye flott til jul :)

Blant annet denne som jeg har sikla på i sååå lang tid. Hver gang jeg har passert den på TaxFree har jeg måtte stoppe opp for å sniffe litt....:) Så kjøpte da min kjære denne til meg, og bra er det, for jeg har ikke tatt meg råd til å kjøpe denne...nyyyyydelig lukter den =) Jeg fikk dessuten, noe jeg burde kjøpt meg selv for leeenge siden, en Seagate ekstern harddisk. På tide:) Så takk takk til min snille pappa....og mamma var superflink og kjøpte gavekort til meg. Så bra..så mange gavekort, parfyme og ikke minst billetter til Ylvis og Stand up, samt konsertbilletter ...herlige greier...mye å se frem til i januar og februar..:) Dette ble veldig 5.klasse, men jeg er såå fornøyd og glad, så det var dessverre ikke til å unngå...

Ikke minst gleder jeg meg til i morgen, for da stikker vi til Skottland for å feire nyttår der. Gleder meg..:) Tror de vet hvordan man skal feste i Skottland:)

Ellers - kom hjem etter en lang og strabasisøs (les: stillesittende) togtur fra Stjørdal til Oslo for ett par timer siden. Slitsomt å sitte så lenge. Ante ikke at man kunne bli regelrett utslitt av å kjøre tog. Men joda, det blir man tydeligvis.

Og - jeg rakk også å sosialisere med gode gamle venner i Meråker..

OOOO...beklager den labre kvaliteten på dette innlegget....

Ingen kommentarer: