24.01.2012

Snøen dalte lett og fin...

..vi teller 24.januar og jeg spør meg selv, hvor ble resten av januar av? Har den i det hele tatt vært her? Har vi hoppet over noen dager?

Nuvell. Mye moro som skjer fremover. Jeg sier: Matkurs (indisk sådan - utrolig flott for en som er glad i å lage mat), konsert, Ylvis...++ Ingen umiddelbare reiseplaner, men man må vel sette seg ned for å planlegge både påske- og sommerferien ganske snart. Mest trolig blir det Karibien i sommer også. Det gleder jeg meg stort til. Sommer, sol, karibien...trenger jeg si mer?? :)

Snøen har også tatt turen innom Oslo og det er noen få kuldegrader. Det gledes. Nå er det på tide å kjøpe de skiskoene jeg skulle kjøpt for x-antall år siden og prøve å komme meg ut i marka. Det er jo tross alt bare en selv det står på, selv om det er lett å finne unnskyldninger og skylde på andre faktorer.

Enn så lenge :) Synes du Mette Marit er blitt mindre folkelig av å Twitre? :P

Ingen kommentarer: