20.02.2009

Another day.....

...in ??

Oppdatering fra den lille triste storbyen her sør..som kalles Oslo og som er Norges hovedstad /my ass/.

Uka har gått med til jobbing som kantinekjerring, godt å tjene litt penger i stedet for å sitte hjemme i alle fall.....avventer igjen, ny jobb....vet mer neste uke, så inntil da får man bare krysse fingre og satse på det beste. Trenger seriøst ny jobb. Uansett jobb, neeeesten. Har et lite håp enda om at 2009 kommer til å bringe ett eller annet bra for meg.

Så var det helg da...endelig fått skaffa ny reim til klokka, ikke orignal, men det var dessverre ikke å oppdrive, men fikk ei ny reim, som lukter reint og pent, enn så lenge. Jeg følte meg ikke så høy i hatten da jeg leverte inn klokka, men måtte trøste meg selv med å erklære høyt til urmakeren "du har vel sett lignende..", trøsten kom raskt i det han sier "jeg har sett verre...". Takk takk!:)

Jeg satt foran noen på bussen...usikker hvor de kom fra, tror en var norsk og en amerikansk eller lignende. Uansett virket det som om den ene var på besøk eller noe hos den norske..deler av samtalen dreide seg om familien hvorpå amerikaneren (vi lar han være amerikansk)...sier:
- sooo, do you use to go into your sister's room?
- noo, not really
- so, going into her room makes you kinda perverted?

Haha - syntes jeg så for meg den sit-comen egentlig....

I morra får vi besøk fra trøndelag, gjett om jeg gleder meg til å høre litt trøndersk igjen..lite av det her i grunn...to dager med litt mammabesøk bli trivelig..

Såååå er det jo ett par dager til Budapest, noe jeg nok gleder meg mer til enn mammabesøk...(eller det kan vel ikke sammenlignes, for å rettferdiggjøre det)....gleder meg helt sykt, har jo ikke reist siden Amsterdam i oktober..tooooo long. Vurderer å reise mer snart, men a: trenger penger b: noen å reise med.....

Så - Budapest onsdag....nicenice...ungarsk øl og vin..herleg kombo. Det blir vel også termal bad og noe shopping, gulasj og byvandring...looking forward to it:)

So see ya:)

Ingen kommentarer: