10.02.2009

Lately...

Du lurer vel på hva som har skjedd med meg i det siste...da skal du få vite det nå:P

Sånn heeelt helt i det siste har jeg kaaanskje fått meg ny jobb fra og med mars...kryss fingre og det du har..:) Skal prøvejobbe der om to uker så får vi se hva som skjer, hadde vært moro å fått den i alle fall. Men litt lenge til den tid. Får vel bare mure meg inne til den tid...ikke ta med Visakort eller penger på tur...får prøve å spare på det som spares kan...

Har prøvd å komme i gang med trening,så har vært og spunnet litt (spinning om du vil) ved ett par anledninger, har jo forsåvidt fått meg treningspartner, så det funker jo bedre når man er to. Klarer bare ikke å komme meg på trening alene, men må vel kanskje bruke de to neste ukene til å komme i form:P

Sååå..skal vi se..jeg har sett ett par gode filmer i det siste som jeg kan anbefale deg da.... Säg at du älskar mig...bra svensk drama..



Kan også anbefale "The Secret Life of Bees", basert på Sue Monk Kidds bestselger. Boken er kanskje litt sånn vanskelig å komme skikkelig inn i, men filmen var desto bedre og kan absolutt anbefales på det sterkeste. Se gjerne traileren her:


Tja, i dag blir det litt sosialisering, før det snart er helg igjen, faktisk...så kommer slekta nedover neste helg, det blir trivelig, deretter er det jo ett par dager til Budapesdt..Kunne godt reist nååååå...litt lei av Oslo og utrolig dåååårlig brøyting. Eller mer MANGEL på brøyting. Den er satt på anbud og derfor så blir det kaos kaos kaos. Dere skulle bare sett hvordan det ser ut ass. Det er helt latterlig at den storby som Oslo ikke kan få vekk litt snø. Brøytebil er et fremmedord og folk eier ikke isskrape eller snøkost. Jeg måtte faktisk flire da jeg så ei dame "måke av bilen" ved å først børste av noe snø på frontvinduet, deretter for å rulle ned vinduene, ett etter ett. Sist, men ikke minst, satte hun på vindusviskerene. Alle som har kjørt bil før, veit jo at man ikke bare skal sette på viskerene i 10 minus. Dæm kan vårrå speika fast sjø...haha..da flira æ GODT:P Dumme Osloensere....at det går ann sier jeg å være så lite kompetent når det kommer til vinter. Latterlig. Men alle skal jo så klart på ski. Det er veldig viktig å stresse seg opp i marka, i det beste utstyret. Når du kommer opp dit går du da i KØ. HAHA.

Ingen kommentarer: