15.04.2011

God påske!:)

Påsken har vel ikke startet riktig ennå, men det er vel uansett høflig å ønske god påske:)

I morra skal vi på Sensation - Ocean of White, jeg er litt spent på hvor lenge det hvite holder seg hvit. Har gått til innkjøp av en stk hvit'ish kjolelignende ting. Jeg forsikret meg om at den var hvit og håper det holder. Kjenner jeg blir litt stressa av hele opplegget. Jeg liker forsåvidt hvitt, men jeg kan ikke bruke hvitt...Jeg er som et lite barn høy på sukker i hvite klær. Men ja, trålte hele Oslo City rundt etter jobb og kjøpte først en bukse, deretter fant jeg en annen som jeg kjøpte. Da måtte jeg levere tilbake til den andre. Så fant jeg en fin kjolelignende ting på Vero Moda som jeg også har prøvd før, så da endte jeg med å kjøpe den, etter å ha forsikret meg om at den var hvit og levere tilbake buksen, som også, til alt hell, koste 150,- MER enn den kjolelignende tingen:P Nå gjenstår bare sko og tja, "underbukser". Det heter kanskje leggings eller tights om du vil. Jeg får se hva jeg rekker å finne før klokka slager i morra. Gleder meg uansett=)

Noen påskebilder til slutt, og nå skal jeg faktisk ta meg bryet med å legge ved orginal-link:)
De er funnet på weheartit.com :)




Links:
Bilde 1: http://www.tumblr.com/
Bilde 2: bedifferentactnormal.com

Ingen kommentarer: