07.04.2011

Spring is in the air...


Jeg fant dette på weheartit. Link under til orginal side.
http://aliceisbacon.tumblr.com/post/4365685976/in-full-bloom (thanks - creds to origianl photographer!)


Man får lyst til å sitte i parken, grille, ta en kald en og være oppe til de sene nattetimer. Lett å glemme at det er kald og sur vind som gjør deg forkjøla. Jeg har i alle fall veldig lett for å glemme det:P

Fuglene har begynt å kvitre utafor vinduet, sånn, tja, ja, hele natta. Noe som kan være litt kjedsommelig i lengden, men man får ta det som et godt tegn:) Klarer jo å sovne fordi om det er fugleparty i bakgården:P

Og - nå er det 6 jobbedager til PÅSKEFERIE! Og bare 12 dager til Italia=) Jeg gleder meg helt sinnsykt. Det har jeg kanskje skrevet før også. Fikk god følelse av Italia da vi var i Roma, så er optimistisk. Håper også at vi kan komme oss litt ut av storbyghettoen og dra på landet. Vi skal jo til Toscana, hva hadde vel ikke vært bedre enn en vingård, vin, ost...sol...nam nam...ja, tror ikke man hadde klaget da. Lyst til å finne meg en liten landsby, en pittoresk liten italiensk landsby, uberørt...men, det er nok ikke å oppdrive på de traktene.

Uansett, våren er i anmarsj, det er to måneder til sommerferie. Det går unna:)

Da skåler vi i vår og gleder oss over lengre og lysere netter og varme dager=)

:) Enn så lenge!

________________________________
The picture was found weheartit. Sorry for stealing.

Ingen kommentarer: