01.04.2011

TGIF:)

Og der var det helg, den kommer vel til å renne vekk i sanden som alle andre helger gjør.

Planene for helga er noen kalde i kveld på Løkka.....middag hos en barndsomskompis av bedre halvdel i morra. Det blir stas. Veldig hyggelig å sosialisere litt med hans venner fra gammelt av også. Ikke de vi treffer mest heller, så ekstra hyggelig=) Blir noe godt til kroppen og noe godt i koppen.

Som dere vet prøver jeg å studere, men det er litt vanskelig. Jeg finner aldri helt tid til å gjøre det jeg skal. Jeg er nok ikke så flink til å studere via nett og/eller på deltid. Jeg trenger nok det litt mer strukturert ja. Men jeg får prøve i løpet av ett par dager å ta et realt skippertak. Jeg har veldig lyst til å klare dette også. Men vanskelig vanskelig. Spesielt når man ikke er på skolen eller vet hva man skal gjøre.

Så, det var litt update. Eller var det egentlig det?

Aj - en utrolig hyggelig ting skjedde meg i dag, og takk til min kjære Linda der oppe i Trondeim, for at du er helt utrolig søt og omtenksom og ringer meg:) Det var såå hyggelig! Med andre ord, en ganske plutselig samtale med ei venninne fra studietida. Og gjett om jeg har dårlig samvittighet for at jeg ikke er i Trondheim oftere...men nå...NÅ skal det bli skjerpings.

OOOOG!! Bare to uker til VENEZIA og Italia. Måtte bare ukene gå KJAPT!!!!
Gleder meg virkelig til litt ferie. Reiste jo ikke vekk i vinterferien heller, så nå føler jeg det er på tide med litt utland igjen. Stive priser for hotell må en si, men men. Venezia er vel kanskje ikke byen man reiser til for å spare penger heller. Hotell bestilt og betalt, satser på at det blir bra=) Så i alle fall flott ut og det lå 2 min unna Markusplassen. Regner med det er flere som forviller seg i det området.

Okei. Da er det på tide å sminke seg og lete frem noen filler....hva skal du i helga?

Ingen kommentarer: