06.09.2008

Nemmen, er det lørdag i dag??


Ut på tur..

Jeg har pynta meg litt...skal da ikke feste, i følge meg selv, men min bedre?? halvdel har da liten tro på dette og sier at det aldri går som jeg planlegger. Vi får no se...jeg får vel "prove him wrong" som det heter så fint.

Uansett - planen er ...... a: til Nadia en liten tur, sjekke ut hvordan hun bor etc. Før dette skal jeg da på butikken å kjøpe en eller to øl. b: deretter går jeg og Nadia til Liv, ei venninne av Nadia, og der skal jeg da, etter planen, drikke mine to-tre øl (en?), før jeg tar trikken ned til byen og møter Adela og co på Verkstedet...dette er da planen. Så får vi se hva som skjer. Det får du vite i morra uansett...See ya later. Ut på tur æ no!

2 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.adressa.no/vaeret/article1147611.ece

Bra dâkk kom heim nâr dâkk gjor, sei ä bäre!

Elisabeth sa...

va itj der vi va da i grunnj, men kan jo heinn den bevege sæ oppover...så jo da...bra nok ja=)