27.03.2009

jommen sa man kjapp....

...om uka..

...jobbe jobbe...klager ikke da, utrolig kjekt, som nevnt i et tidligere innlegg så det jo ikke så bra ut, og jeg var i full gang med intervjurunde nr hundreogenmillion (ca.). Men no løsner det seg litt, vaffal for øyeblikket, så denne dama er booket hele neste uke på en semikoselig cafe som OAS eier på Pilestredet. Hyggelige kollegaer trekker opp da...skal fortelle en sjokkerende nyhet, de er svenske:P (hehe).

...helga som kjem....denne helga..helga...Trysil på gang. Første gangen jeg er der så..det kan jo bli bra det...i lånt utstyr..ikke så velutstyrt denne dama for tida..men er ikke det pengene først og fremst går til...andre ting som er mer viktig enn ski...:) Fortalte jeg om den latterlige lønnslippen jeg fikk? 0.00 sto det...haha..jeg måtte gni meg i øynene å se en gang til. Seriøst, tenkte jeg. Dette kan vel ikke stemme. Men joda, det gjorde nok det. Her hadde jeg da svevd på skyer over min lille formue, så viser det seg at jeg fikk for mye den forrige mnd og at de nå denne mnd trakk dette beløpet. Haha...så det var penger ut vinduet. Men men..eller var det varme ut vinduet? Nei, penger? Uansett, skal ikke klage, klarer meg fint jeg, men det var litt kjedelig da..men nå er det jo ikke lenge til lønning, og denne mnd får jeg faktisk lønn:P hah...kroner og øre.....8. hurra..så 1,5 uke. Det går kjapt...

...nei, nå orker jeg ikke mer...si i fra om du fikk noe nyttig ut av dette, det gjorde ikke jeg.

Ingen kommentarer: