17.03.2009

per se

Ka ska man sei te det da?

Per dags dato...en liten oppsummering av mitt miserable? i alle fall arbeidsløse, pengelensaktige liv. I øyeblikket. Men ting forandrer seg jo fort. Vel, heeelt arbeidsledig er jeg dog ikke og helt pengeløs er jeg heller ikke, så jeg kan vel egentlig ikke klage på det. Men mange millionær, DET er jeg ikke! Ha!!!

Tilbake til asfalten her i Oslo...kosa oss skikkelig på lørdagen med middag ute på Yaya's..god mat, rapte kokos i flere timer i etterkant:) (ojsann....skreiv æ det?). Deretter hjem for å bare henge foran TV'n (ja, vi hang faktisk foran..)...i altfor mange timer. Men fikk sett en film og masse tv-serier, så klager ikke på det nei...

Søndagen var vi på "Watchmen". Neeeeee...du trenger ikke se denne...


Traileren var rimelig lovende og jeg gledet meg skikkelig til å se filmen. Men denne må være litt for entusiaster tror jeg. Den hadde mye kule scener, kul musikk og gode effekter ....men den varte altfor lenge, jeg kjedet meg flere ganger underveis og jeg synes det ble for mye ord i forhold til handling. De burde kuttet ned med ca 45 min, klint til med litt mer action, da kunne vi snakket. Jeg mener man har et utrolig godt utgangspunkt, men jeg tror rett og slett dette kvalifiserer til to filmer i stedet for en laaaaang film som taper mye på at de skal inkludere så mye i filmen. Men, hvem vet, kanskje får vi en oppfølger? Jeg blir vel ikke sjokkert om dette er tilfelle.

Så, var det dagene i dag, da var det opp i 10 tida..før jeg oppdaget da at min kantinedamevenninne, hadde ringt..da blei det jobb på meg i dag da...fremdeles ikke særlig spennende, men det hjelper da på min per se situasjon. Se ovenfor....Så blir det jobbing i morra også...peng peng..og kanskje onsdag også..peng peng...så skal jeg servere på fredagskveld..peng peng...vurderte å ringe for å melde meg til den pedagogiske avdelingen hos Adecco for noen vikartimer på en eller annen perifer skole, men da fikk jeg jo sannelig utsatt det en liten tid til. Jada....derre berømte fingern!!!UT! UT sa æ!!

Så slik ligger landet. Ikke særlig mye nytt...

Tuuuudeliduuu!:)

Ingen kommentarer: