15.04.2009


Her er noen påskebilder....jeg tok ikke så veldig mange av stort andre enn meg selv og Espen...forresten, regner med du leste det forrige innlegget som tok for seg denne påsken og påskeferien...I det hele ble det ei hyggelig påske...fløy oppover til Trøndelag og tilbrakte tiden frem til lørdag i Meråker. Fikk tid til å treffe litt gamle kjente samt "henge" litt med sjølingan. Spiste god mat og hygga oss...fikk jo også en liten fest med disse gamle kjente..morsomt:) Ikke like moro på lørdagen dog..men men...kem som feil hva det? Min?

Lørdagen kom vi oss til Trondheim og møtte Kris på BrukBar, blant annet...tok ett par kalde, før turen etter laang tid, gikk til Klæbu. Her disponerte vi hus til neste dag...tok dog turen inn til sentrum, for en hyggelig kveld med Kris og Thea, samt at Torill tok turen. Skikkelig koselig kveld....Tok nattbussen tilbake til Klæbu i tre tiden....fikk oppleve verdens lengste pissesession (om man kan kalle det for det). Jeg tuller ikke, en på bussen tisset i kanskje 1,5 min. Det var nok en del øl som måtte ut...kommenterte det og han sa "ja, det va itj for itjnå at æ stoppa bussen". Dette var på det tidspunktet litt morsomt, i ettertid, ikke så veldig morsomt, men nå er det allerede skrevet, men jeg orker ikke slette det jeg allerede har skrevet.

Søndagen ble bare tilbrakt i Klæbu, lagde taco til Randi (tante) og Agnar (onkel) kom hjem igjen..hyggelig det...ble en rolig kveld med TV og avslapning.

Mandag gikk turen tilbake til Oslo, vi var heldige og fikk en ekstrabuss til stora stan, noe som resulterte i langt kortere reisetid enn orginalt. Så vi kom frem til Oslo en time før tiden. Kjempe digg å få litt tid hjemme før jobb og slikt tirsdag.

Nå er det onsdag, jobbing, jobbing....ikke særlig mye å si om det..har fått mast meg til hjelp på jobb, noen må jo si fra...ikke holdbart å jobbe der alene...usikker på hva som skjer fremover med tanke på at hu som jobber der opprinnelig er sykmeldt....uten at jeg vet mer enn det..men for all det, jeg er bare glad for at jeg har jobb jeg..har også fikset en skiftordning slik at jeg kan jobbe på cafeen jeg har jobbet litt tidligere, samt at jeg også har lagt inn en fridag innemellom, slik at man kan slappe litt av også....ikke dumt det heller...

Men nå er det vel senga...blei litt sent i natt så...opp tidlig morra også..litt tungt, men det går jo...i morgen får jeg jo også hjelp, samt at jeg slutter ett:) Herlig....håper på sol, så kan jeg ta med ei bok å sette meg i sola....:) Ser for meg operaen som en fin plass å slikke sol....eller?! Håper sola kommer og at våren setter inn for fullt snart..minn meg forresten på at jeg må kjøpe Zyrtec!! Nyser som en kanin på rottegift for tiden. Litt slitomt, merker at det er noe pollen i lufta..men men, får vel heller tolke det som et godt tegn på at det faktisk er vår som lukter....

Enn så lenge
- Elisabeth

Ingen kommentarer: