14.12.2009

....en liten sniktitt.....tar litt tid før man er i hus dog..

Nå har vi endelig kommet inn i Trheimsveien..oppdaget noen mangler..men er stort sett rimelig fornøyd....kjøkken er rimelig nyoppusset og ser veldig bra ut......IKEA bidro med en lekker benk og speil.....og nytt til badet....det var litt mangelvare på plass...nå er det seng som mangler og skapplass...for øyeblikket må vi ty til gamle skap og hyller....de duger inntil videre..men over nyttår satser vi på at vi får oss noe nytt...

Vi har blitt moderne og slått til med orkide og speil:P

Det var kun her det var ryddig nok til å ta bilde:P

Nå er det fire dager til juleferie..jeg gleder meg..vi skal bare kose oss på skolen fremover..bake pepperkaker og ha juleverksted..i morra blir det juleavslutning..ikke vet jeg hva som skjer på en juleavslutning..men jeg skal da være der..

Så må vi vaske ut fra Gamle Byen...det står fortsatt litt igjen....for det meste er vi ferdige..men i mangel på bil så blir det vanskelig..måtte til og med ut med 700 for transport i dag på IKEA. Lenge leve kollektivt...:P Er vel noe man velger selv og om man ser på utgiftene per år på en bil så sparte vi nok på det i det lange løp..uansett så er det ikke bare å ta 40 kg under armen og spasere hjem..:P

Ny sofa blir det også etterhvert..og du skal se stuebordet har sett sine bedre dager også..fra hvitt til svart til delvis sebramønstret...ikke det peneste bordet..men det har vært med oss lenge og gjort nytten...(oppbevaring av rot blant annet:P)

Så...ett par bilder tenkte jeg at jeg skulle legge ut.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dette høres kjent ut. Flytte med trikk og buss, henda fulle av pappesker,nips og blomster.

Elisabeth sa...

... nå har jeg gått inn for å kaste litt mer....samt aldri flytte på trikken igjen...litt upraktisk:P