10.07.2010

En helt vanlig uke...

..og nå klør det virkelig etter å reise. Men bare ett par dager igjen, så blir det min tur. Vi har ikke bestilt ennå, men vi vet vi skal til sol og varme...tror vi:P Og er jo bare 3 uker igjen til London - Barbados også. Herlig. Gleder meg til å shoppe litt i London og flate ut på ei hvit strand i Barbados. Har ikke helt bestemt oss for hvor vi skal bo og slikt, men siden øya er såpass lita, så er det uansett ikke langt fra a til b. Gleder meg helt sinnsykt til å bade i det Karibiske hav igjen...me like BIG time:)

Denne uken har også gått, på sitt vis. Det har vært litt sosialisering, feiring av bursdag, parkliv, boklesing - og ja, endelig har jeg blitt ferdig med den ene boken jeg har lest på. Den var forresten super søt og sjarmerende. Nå skal jeg begynne på ei ny, som jeg gruer meg litt til å ta fatt på. Men forhåpentligvis blir jeg positivt overrasket:)

Møtte noen gamle studievenner fra Trondheim i forigårs. Veldig trivelig. Blei litt jobbprat, selvfølgelig når man er med andre lærere, men greit å utveksle litt erfaringer og slikt også. Uansett - trivelig var det. Og mens vi tuslet litt i butikker, de shoppet og jeg ventet, fant jeg noe helt latterlig på HM. Se bare her...

Dette er da en ring som har plass til intet mindre enn to fingre. Jeg prøvde den på meg og skjønte ikke helt greia jeg. Men det er vel sikkert snykt og modern, som man sier. Men jeg tror ikke jeg kaster meg på denne trenden med det første. For meg virker dette bare litt klønete, mildt sagt. Uansett, om du har lyst på en ring du må ha to fingre i, så har de det i alle fall. Og jeg håper ingen ser på dette som gratis reklame, for jeg ville ikke kjøpt den.

I dag er det vel duket for en aldri så liten grillfest. Greit det. Det har vel blitt nok festing i sommer også, men roer seg fort ned når sommern er over. Uansett, en liten fest i helga er jo heller ikke å skunse av.

Så forresten en super film i går (bare 2 år etter den kom ut - vant 8 Oscar og gjorde furore), vi snakker såklart om "Slumdog Millionaire". Flott film, bra historie og bra musikk. Kan godt anbefales:)


Det var vel min helt vanlige uke.

Ingen kommentarer: