06.07.2010

oppdatert side..

Men ble det til det bedre? Hehe.. når det er sånn ferdig greier på blogspot, er det litt vanskelig å finne helt sin egen stil. Det går vel ann å kode selv, om jeg ikke tar helt feil, men der er jeg for rusten. Jeg har vel også registrert meg på Wordpress (på/ved/hos/med) ett par ganger, men har aldri helt kommet i gang med den...og ett par andre sånne bloggsider. Men jeg er relativt fornøyd med denne uansett.

Nå er vi snart halvveis inn i ferien. Jeg har per dags dato hatt fri siden den 18.juni kl 13.00. I dag skriver vi 6.juli. Så det mangler litt ennå. Jeg synes ikke at ferien har gått fort og jeg må innrømme at jeg har kjedet meg litt..men har jo fått litt sol, vært ute på øyene, Extrema og en liten tur hjem. Neste uke stikker vi ei uke bort, og så blir det tur igjen 1.august. Så det skjer heldigvis noe, dog litt seint i ferien. Hadde vært litt digg å ikke måtte rett på jobb etter ferie. Men rolig start og ei uke med planlegging først. Må innrømme at jeg er litt spent på hvordan dagene mine blir til høsten. Men det får jeg da alltids vite.

Jeg har også store ambisjoner om å lese mye i sommer. Selv om det går litt tregt. For øyeblikket leser jeg "The Hotel on the Corner of Bitter and Sweet". Melankolsk og søt bok. Kan godt anbefales:) Sweeeet read! Så er det boksirkelboka da, "Balansekunst", jeg stemte vel selv på denne, så kan ikke klage. Men jeg må ærlig innrømme at jeg har litt tungt for å komme i gang med en bok som er på 760 sider. Liiiiten skrift. Men er vel bare å sette seg ned, så går det nok fort når man først setter i gang. Deretter har jeg lånt, noe jeg mistenker å være en ungdomsroman, så i alle fall slik ut på skriftstørrelsen, "Dødslekene". En slags litterær versjon av "Battle Royal" (tror jeg). Så da får vi se hvordan det går med lesingen min. Er jo mye annet som tar litt tid også. Har fått sett masse serier og en del filmer også. Må dog innrømme at det er litt vondt å sitte inne når sola skinner.

Og det minner meg om...lunsj i det fri, så jeg får nesten mekke meg litt salat og stikke ut. Ser ut til at det skyer litt over også, så man må benytte finværet mens man kan...(en annen mulighet er også å spille playstation og spise salaten inn - jeg har jo tross alt gått frem og tilbake løkka i dag) OG skal sitte ute på St.Hanshaugen senere.

En liten gratulasjon til Nadia! Gratulerer gamla:)

Ingen kommentarer: