19.03.2011

Ah - løøøøøørdag!

Dagen begynte med at jeg karret meg opp og ut av senga i halv ni tida. Tok på meg den styggeste joggebuksa jeg fant, joggeskoene fra 7.klasse og en svart hettegenser og tok turen ned på treningssenteret. Der fant jeg jo ut at det å gå på tredemølla til Birken var en grei ting. Ble lei etter en halvtime. Trente litt styrke og gikk hjem etter en liten time. Grei start på dagen...:

Ellers skal vi faktisk på Bye og Rønning i kveld. Det blir stas=) Håper de leverer varene, det er tross alt siste showet deres (om jeg ikke tar helt feil) for denne gang. Kommer vel med nytt etterhvert...men ja.

Skal spise på Dinner aller først. Gleder meg. Har hørt masse bra. Må ærlig innrømme at jeg er en sucker for god mat og restaurantliv. Hadde jeg hatt mulighet, hadde jeg nok spist ute på gode. restauranter litt oftere. En gang i mnd er greit, men ikke optimalt. Mye god og spennende mat. Får også ny inspirasjon. Ikke dumt. Sist gang vi var ute resulterte det i en gooooood blomkålspure. Så, inspirasjon er supert. Skriver litt om forventninger og slikt på min eminente matblogg:P Sjekk gjerne den også:)

Gleder meg til god mat og god drikke - for ikke å glemme en GOD latter (på Latter).

Enn så lenge.

Ingen kommentarer: